Publicaties en media van: Werkwijzer

21 resultaten



In een jaar tijd is de handreiking De eindjes aan elkaar knopen een standaardwerk geworden in de dagelijkse ondersteuning van wijkteamprofessionals, vrijwilligers en anderen die mensen met schulden ondersteunen. Sinds de lancering van de eerste uitgave is de behoefte aan praktische kennis en inzichten in het complexe systeem rond schuldhulpverlening gegroeid. Daarom brengt Platform31 nu …..

Lees meer


thumbnail of Werkwijzer deel 4 Praktische tips – november 2016

Deze werkwijzer vormt de afsluiting van de vierdelige werkwijzer in het kader van het project ‘Schoenmaker, blijf niet bij je leest!’. De werkwijzer biedt praktische tips voor professionals voor wie de aanpak van schuldenproblematiek niet behoort tot hun core business. De werkwijzer bestaat uit vier delen: impact, gespreksvoering, voorzieningen en praktische tips.

Lees meer

thumbnail of Werkwijzer deel 3 voorzieningen – januari 2016

Deze werkwijzer is het derde deel van de vierdelige werkwijzer in het kader van het project ‘Schoenmaker, blijf niet bij je leest!’. De werkwijzer biedt praktische tips voor professionals voor wie de aanpak van schuldenproblematiek niet behoort tot hun core business. De werkwijzer bestaat uit vier delen: impact, gespreksvoering, voorzieningen en praktische tips.

Lees meer

thumbnail of Werkwijzer deel 2 gespreksvoering – januari 2016

Deze werkwijzer is het tweede deel van de vierdelige werkwijzer in het kader van het project ‘Schoenmaker, blijf niet bij je leest!’. De werkwijzer biedt praktische tips voor professionals voor wie de aanpak van schuldenproblematiek niet behoort tot hun core business. De werkwijzer bestaat uit vier delen: impact, gespreksvoering, voorzieningen en praktische tips.

Lees meer

thumbnail of Werkwijzer deel 1 impact – januari 2016

Deze werkwijzer is het eerste deel van de vierdelige werkwijzer in het kader van het project ‘Schoenmaker, blijf niet bij je leest!’. De werkwijzer biedt praktische tips voor professionals voor wie de aanpak van schuldenproblematiek niet behoort tot hun core business. De werkwijzer bestaat uit vier delen: impact, gespreksvoering, voorzieningen en praktische tips.

Lees meer